سیستان و بلوچستان: اعلام بیش از ۷ هزار اخطار و تذکر به اصناف در استان

سیستان و بلوچستان: اعلام بیش از ۷ هزار اخطار و تذکر به اصناف در استان

انجام بالغ بر ۳۰ هزار بازرسی و اعلام بیش از ۷ هزار اخطار و تذکر به اصناف استان سیستان و بلوچستان از یکم تیر ماه لغایت ۶ مردادماه

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان: داود شهرکی رییس سازمان صمت استان، اظهار داشت: در طرح نظارتی بر اصناف در زمان محدودیت‌های کرونایی استان، از یکم تیرماه لغایت ۶ مردادماه تعداد ۳۰ هزار و ۷۸۷ واحد صنفی بازرسی و ۷ هزار و ۵۶۴ واحد اخطار و تذکر دریافت نموده اند. وی در ادامه اظهارداشت: تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر ۹۰ درصد بوده است.

شهرکی افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا طرح ویژه نظارتی در همین ارتباط و در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط از یکم تیرماه شروع شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سمت واحدهای صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.