آغاز گسترده ترین نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب مصرف کنندگان سال 1401

آغاز گسترده ترین نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب مصرف کنندگان سال 1401

انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور در چارچوب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اساسنامه مصوب خود به منظور ساماندهی مشارکتهای مردمی در اجرای سیاستها و برنامه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان جشنواره ملی انتخاب برندهای محبوب مصرف کنندگان در سال 1401 را برگزار می نماید.

بدینوسیله به استحضار عموم مردم و مصرف کنندگان شریف کشور می رساند دبیرخانه جشنواره بر آن است تا ضمن شناسایی برندهای محبوب مصرف کنندگان از طریق برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سطح کشور در بستر تارنمای رسمی جشنواره به نشانی اینترنتی www.IrantopBrands.org زمینه ارتقاء نقش و جایگاه مصرف کنندگان در انتخاب برندهای محبوب ایرانی در گروههای کالایی و خدماتی را فراهم آورده و به فرهنگ سازی خرید از برندهای معتبر و خوشنام ایرانی کمک نماید.

مهمترین راه شناخت عیار هر برند، تجمیع و به اشتراک‌گذاری نظرات تک تک مصرف کنندگان از تجربیات خرید و مصرف کالا‌ها و خدمات آن برند است که روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند. با تحلیل بازخوردهای مشتریان یک برند می‌توان به جمع بندی مناسبی از وضعیت و جایگاه آن برند در ذهن مصرف‌کنندگان دست یافت و وقتی این جمع بندی در مقام مقایسه با سایر برند‌های حاضر در بازار قرار گیرد، می‌توان جایگاه هر برند را در بازار تعیین کرد. این جایگاه که از جمع نظرات مصرف‌کنندگان ایجاد می‌شود چنان معتبر و قدرتمند است که با اطمینان می‌توان آن را مبنای خرید‌های آتی قرار داد و اینجاست که عیار هر برندی را می‌توان شناخت.

نظرسنجی ملی برند محبوب مصرف ‌کنندگان در نهمین سال برگزاری قصد دارد تا با همراهی ارزشمند هموطنان عزیز به محک زدن عیار برند‌های ایرانی و جمع آوری آراء مصرف کنندگان از ابتدای اردیبهشت ماه جاری به مدت 2 ماه بپردازد تا بتواند مبنایی برای خرید‌های مناسب را فراهم آورد. آنچه مهم است حضور پررنگ همه ما ایرانیان در این نظرسنجی مردمی است تا با ثبت و به اشتراک‌گذاری نظرات مان، به دیگران در انتخاب درست و خرید مناسب کمک کنیم تا هم نظر مصرف کنندگان در اعتباربخشی به برند‌ها در نظر گرفته شود و هم اینکه از برند‌های خوشنام و عیار بالای ایرانی حمایت شود.

امید است کلیه مصرف کنندگان گرامی و همچنین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات ایرانی و صاحبان برندهای تولیدی و خدماتی در سراسر کشور ضمن مشارکت فعال در این جشنواره و همکاری با دبیرخانه، نسبت به اطلاع رسانی، آگاه سازی و انتشار اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان اهتمام لازم را به عمل آورند.

 

برای شرکت در نظرسنجی و انتخاب برندهای محبوب خود از طریق یکی از سامانه های زیر اقدام نمائید:

نشانی سایت اینترنتی: www.irantopbrands.org

دانلود اپلیکیشن: www.irantopbrands.org/topbrands.apk