ارسال 1600 پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات در یک سال

ارسال 1600 پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات در یک سال

در دی ماه سال جاری پرونده 169 شرکت متخلف حمل و نقل کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد. پرویز فرجی اعلام کرد: طبق آمار ارائه شده در دیماه سال 1400، توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها بیش از 4 هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بنابر اعلام مدیر کل بازرسی خدمات سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً بالغ بر 41 هزار بازرسی در حمل و نقل برون و درون شهری توسط بازرسان سازمان های صمت استان های سراسر کشور صورت گرفته است که منتج به تشکیل یک هزار و 160 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 9,889 میلیون ریال شده است.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت در این خصوص متذکر شد: این سازمان به طور دقیق و جدی با هر گونه قصور در امر حمل و نقل عمومی درون و برون شهری مسافر و بار نظارت دائمی دارد و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر، از شهروندان تقاضا دارد با انعکاس هرگونه سوء استفاده های احتمالی در این زمینه از طریق تماس با تلفن 124 و یا مراجعه حضوری به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانها ، بازرسان را دراین نظارت مستمر یاری نمایند.